nmericc benim eşimin adı Ali babası rahmetli oldu adı Hamit . Eşim iki isimli olsun Hamit isminin yanına yakışsın diyor . Bende Buğra istiyordum oda istedi sonra vazgeçti bu akşam kapı süsü sayfasına bakınca Alin ismini gördüm kızada olur erkeğede Alin Hamit olsun dedi kafama yattı ama bilemedim he bu arada işin komik tarafı daha ben hamile değilim düşünün bizde bu konuşmalar geçiyor 🤦♀️🤦♀️🤦♀️