Ezgisafakk Kızlar 33+1oldum bugün stresli bi gün geçirdim şuan belden vuran bi ağrım var kasıklarımda da sancı var hafiften bebek haraket ediyor ara ara hissediyorum ama uzanmama rağmen iki saattir geçmedi korkuyorum
gebebirisii Bende 34. Haftaya girdim bugün stres yapmasakta artık doğum yaklaştığı için bazen bende kasılıyorum
Ezgisafakk gebebirisii Ya bol ağlamalı bi gündü karnım rahatlamayınca çok korktum yatıyorum hala hafif sancım ağrım var erken doğumdan korktum normaldir inşallah
gebebirisii Ezgisafakk ama ani gelen bel ağrıları erken doğum belirtisidir geçen hafta bana da ani bel ağrısı geldi doktora söyleyince hemen nst bagladı beni ama iyi çıktı sorun yok dedi sen yinede görün
Ezgisafakk gebebirisii Acili olan sağlık ocaklarında nst varmıdır ki gitsem başka şuanda yakın hastane de yok