beyzacmvrc aynen ikiside normal doğum oldu. Ikınma hissinde hiç bi sıkıntı olmıyo geliyo yani o his. Sadece açılmana göre vurmanı tavsiye ediyorum. Doğuma az kala gidersen spinal vurdur. Ama daha cok varsa ve dayanilmazsa ağrıların benim gibi mesela 4cmde dayanamadım artık o zaman epidural vurdurdum hortumu orada bırakıyorlar etksii geçtiğinde ikincini vuruyorlar.
Bide beklemek dinlenmek istemezsen eğer epidural vurdukluktan sonra suni sancıda iste çünkü sancı gidiyor doğum uzayabiliyor.