Kızlar ben hep bi kız bebeğim olcagını düşünmüştüm 🙈 öyle de sanmıştık bizim oğlan kendini 19 haftada gösterince AA göstermiyor kesin kız demiştik 😃 neyse şuan bi oğlumuz olucak Allah izin verirse eşim daha flört zamanlarında bile oğlum olursa kuzey koycam derdi onda okeyiz. Ama bende rüzgar ismini çok istiyorum 🙈 7 sene sonra %80 anne olamaz raporuyla gelen bi hamilelik benimki bi daha çocuğum olur mu olmaz mı bilmiyorum içimde kalsın da istemiyorum ama kulağa uyumlu da gelmiyor sanki 😭 siz olsanız koyar mıydınız iki ismi de öneri almak istedim 🥹
Kuzey rüzgar 🩵
Veya
Rüzgar kuzey 🩵