Uduruu biz 11+4te gittik ama bebegim önde gidiyor ultrasona gore 12+5 olarak gozukuyordu. Doktor erkek gibi ama bir 10 gunu daha var dedi. Bende zaten cok yogun bir sekilde erkek hissediyordum hamileligimin basindan beri. Hatta buraya ultrason fotolarini attm bacak arasinin alttan goruntusude vardi herkes kız dedi. Ben inanmadim. Neyse 15+5te gittik bebegim yine önde 17 haftasinda gozukuyor. Cinsiyet partisi yapcagmiz icin cinsiyeti anneme soylersiniz dedik yalniz ultrasonda doktor cinsiyete bakarken ben anlık gordum yok canim bana oyle geliyor olamaz dedim 🤣 neyse biz odadan ciktik doktor anneme soylesin diye. Esim bana ben gordum dedi bende ona bende gordum dedim bacak arasi bostu kiz dedim evet kız demesin mi ikinci bir şok 🤣 annem soylemiyor cinsiyeti partimiz 30 unda ama esim ultrasonu videoya cekmis bildigin kız şeysi var cizgisine kadar belli biz eminiz yani net kız 🥰 yalniz doktora cok kirginim ultrasonda basinizi cevirin suanda falan diyebilirdi. Tutmus bide bize bacak arasinin goruntusunu vermis foto olarak saka gibi sonucta cinsiyet partisi yapcaz diorz. Anlamayiz diyemi dsunuyor acaba bilemedim. Hayir birde organizasyon falan tutmustuk ben insanlara mi cinsiyet partisi yapcam smdi sinirlerim bozuk kac gundur agliyorum doktorun yaptigina. Birde kizimizin ne zaman gitsek hep bCaklarinin acık olmasi.. esimde acaba biz mi yanildik kiz bebekler bu kadar kolay gostermiormus diyor arsizsa demek ki dedim 🤣