uzlet ikranurkutay yumurtlamanın kaçıncı günündesin canım benim de normalde o günlerde ama uygulama 16’sında gösteriyor biraz düzenim değişti son zamanlarda🌸
ikranurkutay MelodyFairy ay hadi İnşallah tutunur bebiş erken gebelik testi yaptinmi ben kimyasalda silik çizgiyle 6 gün önce ögrenmiştim😊
ikranurkutay uzlet ikinci gün canım bakalım inşallah olumlu olur enson prolaktin yüksekti ama yinede korunmadim prolaktin kendiliğinden düşer diye duyduğum için😊
uzlet MelodyFairy Ya onu ben de bir türlü anlayamadım ben önceden hep çatlamadan itibaren sayardım ama buradan birisi yumurtlamadan itibaren Say deyince ben de Instagram’dan Ebru Hanım’a sordum O da yumurtlama gününden itibaren Say dedi
MelodyFairy uzlet Evet bana da öyle dedi ama 17 gün sonra gebelik testi yap diyor kim dayanır ki 17 gün 🥹🫢😂
ikranurkutay uzlet aynen yumurtlama da sayılıyor canım 😊 çatlama iğnesi vurulduğunda o şekilde say demişti doktor🥰
uzlet MelodyFairy ya 17 gün dayanan var mı bilmiyorum da yine bir 14 gün sonra Varsa çok net çıkıyor zaten😂 Benim de daha çok var 5 Nisan’da gördüm yumurtlama😒
MelodyFairy ikranurkutay Yani benim kendiliğinden yumurtlama ve çatlama gördüm illa ki gebelik olur mu? Yoksa olmama şansı da var mı?
uzlet ikranurkutay Ben de yumurtlamadan saymaya başladım artık 5 Nisan’da yumurtlama gördüm 4. gündeyim daha 🙄
ikranurkutay MelodyFairy tamam canım benim 1 doğum 1 kimyasal 1 de düşük var edindiğim bilgi bu şekilde 🥰 çatlama iğnesi vurulduğunda 14 cü gün yap demişti doktor hatta 12 gün yaptım pozitif 14 cü gün negatifti görünce üzülmüştüm
ikranurkutay MelodyFairy eşin sperm testi yaptırsın 1 sene geçtiyse sende 1 sene geçirince hsg cektir tüplerin açıksa inşallah gerek kalmadan hemen hamile kalırsın🥰🤲🏻
ikranurkutay uzlet amin inşallah bir umut beklemedeyim salı yada Çarşamba ilaç vercem dedi ama yinede ben korunmuyorum 🥰
MelodyFairy ikranurkutay eşim mesleğinden dolayı fırsat bulamadı henüz o yüzden bilmiyorum sperm ile ilgili bir problem var mı diye inşallah yoktur .Bu arada 1 buçuk senelik evliyim 🫢🤗