2li test benimde yüksek çıkti sürekli ağliyordum kursa gidiyorum gittiğim kurstaki tüm kadınlara sordum neredeyse hepsinin teslerinde sıkıntı çıkmis hatta testlerin hepsinde yüksek çıkıp ama sağlıklı olmuş cocuklarinin hepsi bunlar benim içimi çok rahatlattı sıvı aldırmak istemedim riske atmadım bnce dua edin sadece hiç birşeyi bilemiyoruz sırf bu üzüntüler yüzünden arkadaşım erken doğum yaptı