Kızlar 17+2 gün gebeyim yirmilik dişim apse yaptı ve inanılmaz şişti. İnanılmaz derecede zonkluyor. Dayanamıyorum ağrısına ağzımı açamıyorum, konuşamıyorum. Gebe olmadan önce böyle apse yapmıyordu. Çok korktuğum için çektiremiyorumda. Aynı durumda olan var mı? Ağrı için bir öneriniz varsa Allah rızası için yazar mısınız? Gerçekten çok canım yanıyor. Parol kullanıyorum ama hiç bir fayda etmiyor. Evde dişinol vardı onu sürdüm ama hamilelikte kullanılmaması gerekiyormuş o yüzden artık onuda kullanmıyorum…