Rzgrn_Annesi133 Bilgekpn aynıyız canm 30 günde bir olurum bende en 17 si günüm sabırsızlıkla bekliyorum oğluma kardeş olmuştur inşallah 💖🫣
Bilgekpn Nagihanbayrktr benim de çok yorulunca olmaya başladı ve hala test yapmadım adet günüme 4 gün kaldı resmen 😂😂
Rzgrn_Annesi133 Bilgekpn yok canm yapmadım 5 günüm kaldı ama cesaretim yok yapmaya bi belirtimde yok ne adete dair ne gebeliğe yani normaldede belirti yaşamam hastalandığımdada
Bilgekpn Rzgrn_Annesi133 bende bugün kaset test yaptım negatif çıktı adetime 4 gün vardı doğru mu bilmiyorum artık
Rzgrn_Annesi133 Bilgekpn benm oğlım 3 buçuk yaşında bu ay 2.yi düşündük bizde ilk aydan olurmu bilemedim ya nasip bakalm😋
Efnanefnan Hasret5506 dene ne kaybedersin ben hem erken gebelik hem kaset test yaotim 2 çi idrar la silik cikti
Canimucizem Bilgekpn valla 5tl lik testle 6 gün önceden öğrendim bu testle alakalı değil sizin vücudunuzun HCG salgılama değeri ile alakalı kişiden kişiye değişiyor boşuna paralar dökmeye de gerek yok
Hasret5506 Efnanefnan çok çok silik pzartesi erken gebelik testi alacağım 13 gün oldu 4 gün gecikince bakım dedim aşırı silik pazartesi tam belli olur
Tbsra95 Hasret5506 var olablir de keske foto atsan ana sayfada 3 nokta var orada foto yükle yazıyo tıkla sonra bit sayfa acılıyo foto yükle yazıyor tıklıyorsunuz sonra fotoyu sec sonrada cıkan linki kopyala