nmteygt aşko boyatsan boyatırsın pek bişeyde olmaz ama hiç bir doktor önermez çünkü ilk 12 hafta önemli ve kimyasal bebeğede geçiyor senin saç derinden . ben 2 ayımda saçımı boyattım kaynak taktırdım falan. ama sonra dan pişman oldum 2 hafta sonra gidip çıkarttım . saçlarımı da kestim şuan mis gibi doğal yumuşacık saçlarım var . bence beyazlar dan rahatsız olma bırak saçların toparlansın canlansın :)