Yeniiianneee Gokce16 ben isimli tulum yaptırdım sadece başka bir şeye gerek duymadım nakışlı benimki anne eli kalbimde instagram hesabından yaptırdım acelem olduğunu söyledim sağolsun hemen yaptı yolladılar çok memnun kaldım
1aysenurrr Gokce16 İnstagramda ght_babyshop sayfasından yaptırdım bende çok güzel ilgilendiler ve kumaşları falan bayağ kaliteli geldi ben memnun kaldım aklınızda bulunsun😋☺️
semanur0456 @“Gokce16”# İnstagramdan Mellydesingnn yaz cıkar canm 🤗 Cok memnun kaldım cok kaliteli, birde yastık var ama pike takımıyla yaptım onu Giydirmek için sabırsızlanıyorum👼💜
Gokce16 semanur0456 yaaaa bu neee🥺 Allah’ım çok güzel 😢 kızım olsaydı gerçekten bu takımı yaptırırdım harikaa bayıldım 🥰 sağlıkla gelsin minik prenses sağlıkla giydir inşallah 🥰 hemen bakıyorum
Fuhen semanur0456 bayıldım resmen kızınız da adıyla büyüsün çok güzel adı var ne kadara yaptırdınız acaba
Meleklerininannesii semanur0456 çooook güzel amaaa çok beğendimmm 🥹🌸 sağlıkla giymesini nasip etsin inşallah prensesin 💕🫶🏻
Meleklerininannesii 1aysenurrr bende aynı sayfaya sipariş verdim canım 10 Mayıs da kargoya verecekler inşallah sabırsızlıkla bekliyorum 🙏🏻🌸
Fuhen 1aysenurrr düşük derece birşey olmaz diye düşünüyorum olsada ütüyle halloluyor zaten de yine de sormak istedim fotoğraf atabilir misiniz rica etsem 🥰
semanur0456 Meleklerininannesii daha güzelleri sizin olsun inşallah 🙏🏼 cok teşekkür ediyorum canım , Amin🫶🏻❤️
Meleklerininannesii semanur0456 çok sağol canım benim, sipariş verdim bende gelmiş olsa bende paylaşirdim insan bir heyecanla bekliyor hem gelmesi hem giydirmesi içinn 🥹💕🫶🏻