Rossmandan aldım devamli da alıyorum dr.bcekhmen diye yazılıyor galiba küçük böyle 30 ml falan ama çok etkili bebeğin kaka lekesini meyve lekelerini eski tutumları kıyafetten olan sarı lekeleri falan çok güzel çıkarıyor sonra bir tür makine atıp yıkatiyorum iyice tavsiye ederim çıkmayan tüm lekede ise yarıyor bir de domestosun var leke cikarisi mor şişe 1 lt o da güzel