Nurella11 Kızlar çok huylanıyorum ve tedirginim çileğe tuttuktan sonra yüze tutulursa bebekte doğum lekesi olur diyorlar veya nar ciğer gibi aslında batıl şeylere inanmam ama hamilelik psikolojisi midir nedir çok tedirginim sizce doğruluk payı var mı
Beyaz06 Nurella11 valla ben hamileliğim başından beri yiyorum şimdi şoktayım hayır yediysemde sürdüysemde bi yerlere tövbe yaaa batıldır bence 😨
Elifce123 Benimde yüzümde çil gibi kırmızı lekeler çıktı:( Normalmidir acaba Göz altımdan elmacık kemiklerime ordan yüzüme yayıldı
Busel Elifce123 kusma yaşadın mı bende kusmadan kaynaklı öyle çil gibi oluşuyor kırmızı kendimizi kastigimiz icin
elizanakbulut Nurella11 allahım sabır 🤭 kız böyle şeylere inanmak puta tapmak gibi saçma şeyler . böyle saçmalıklara tıpta ve dinimiz de yeri yok 9 aydır buzdolabında çilek eksik olmadı ne olabilir ki çocuğa çilekten ya 😂
Nurella11 elizanakbulut ya normalde asla inanmam ama hamilelikte tedirgin oluyorum bende anlamadım ki ellerimi yıkıyorum sürekli takıntı oldu
elizanakbulut Nurella11 bak böyle huylanma her şeye sonra çok zor geçer hamilelik afiyetle ye canım yaa canının istediğini
_Moodanne_ Nurella11 tesadüftür bence ama arkadaşım çilek çok aserdi mevsimi değildi yiyemedi o an kolunu kasiyarak olsa da yesek dedi ve yemin ederim bebek doğdu tam kolunda kırmızı çilek şeklinde benekli doğum lekesi ben şok oldum ondan sonra dikkat ederim ama herkeste oalacak değil tesadüf
elizanakbulut _Moodanne_ tamamen şansssss vallaha saatte bir canım bişey istiyor eşim gidip getirene kadar da illaki elim bir yerime değiyor o zaman benim kızım komple doğum lekesi olarak doğması lazım 😂😂
Elifce123 Busel Aslında bulantılarım biteli 1 ay olucak neredeyse Demir ilacı kullanıyorum ac karnıma sabah Oda bulantı yapıyor sabahları acaba ondan mı olduyki bilemedim
Sahradmla Nurella11 ki lk çocukta hamileyken eve tavşan almıştık annem kızdı yok işte dudağı ayrık olur bakma tavşana diye hiç bsyde olmadı sanmam olacağını ama bnm komşumun kızının kaafasinda kocaman çilek var bildiğin canı çekmiş ve o dönemde yokmuş sanırım o yüzden felan diyodu kız 8 yaşında hâlâ saçlarının içinde kırmızı içinde siyah benekler var çilek büyüklüğünde şişko bsy 😂
_Moodanne_ elizanakbulut bende aynı şekil düşünüyorum tesadüf diyorum ama ne bilm işte bir tuhaf oldum
Ipekgunes2 Nurella11 Annem ablama hamileyken ciğer yemiş annına dokunmuş ablamın annın da yuvarlak kahve rengi leke var teyzem kuzenime hamileyken çilek yemiş dokunmuş kuzenim de açık pembe leke var anında😂 ablam 28 kuzenim şuan 30 yaşında malesef bu tarz şeyler oluyor
Busel Elifce123 kusma olmadıysa vaska biseydir ilaç yapmaz ben 3 Ay çok kustum kusmadsn kaynaklı oluyordu öyle 2 güne geçiyor geçen yine oldu 3.gun bugün tamamen geçti. Sizinki belki lekedir