Doğum yapalı 1 ay oldu ve bu durumu yaşıyorum. Daha önce enfeksiyon problemim olmamıştı acaba enfeksiyon mu bilemiyorum kaşıntı şikayetim de var ama vajinadan ziyade genital bölgede var. Doktora randevu aldım ama o güne kadar da aklıma takılıyor rahatsız oluyorum bu durumu yaşayanlar var mı? İnternette bazı sitelerde parça kalmış olabilir vs deniliyor gerildim. ☹️