Zumra333777 Kızlar normal mi iki gündür devamlı bir migde bulantısı yaşıyorum az da yesem çokta yesem😥
dilay_06 Zumra333777 bende de oldu 2 gün üst üste kustum sonra arkadaşıma dedim bebişin saçı tırnağı çıkıyordur dedi ben de üstünde durmadım bir daha da olmadı
Ezgi-1409 Zumra333777 bende 24 haftalık hamileyim ara ara oluyor doktorum 2. Trimesterda kişiden kişiye olabileceğini söyledi normalmiş…
Zumra333777 Ezgi-1409 yaa başında çekiyordum durmuştu tekrarlayınca korktum birden 😥bilgilendirdiğin için teşekkür ederim canım
Ezgi-1409 Zumra333777 ilk hamilelik eşittir endişe korku demekmiş bunu anladım korkma sağ salim kucağına alırsın inş🙏🏻
Zumra333777 dilay_06 yaa inşallah bnmkide geçer kusmak kısıntı degil kuzuma birşey mi oldu panigi bni tedirgin ediyor