Nesli2101 ben tırnak dibinden kana kimyasal karıştığını duymuştum ama bebeği ne kadar etkiler bilemedim bende çok seviyorum oje ama çok özel bi günse sürüp çıkarıyorum günlük kullanmıyorum, herseye imtina etmek gerekiyomuş ya bende saçıma keratin yaptırcaktım boyuyamıyorum bari parlasın yumuşasın dedim ama zararlıymış filan 😑