Lina-Annesi hazırlıklar tamam korku ve heyecanla bekliyorum bir yandan şikayetler şişlikler ağrılar artık bitsin istiyor insan bebişin geleceği mutluluğu karmakarışık duygular ☺️ ilk benimde 14 nisan 09:30 da yatacagım kan verılecek bana kansızlık var 11:30 da amelıyat inş sağlıklı kolay doğumlarımız olsun acılarımız az olur umarım bebişler sağlıkla gelsin 🤲🏻