Merhaba 28. Haftam bitmek üzere 29a gireceğim bir gün sonra bu akşam bebeğim aşağı vuruyordu otururken. Annemlerdeydik kalktık eve gelirken arabada da çok vurdu sinirlere vuruyor gibi bir his. Acımıyor ama acıyor gibi hoplatıyor
Eve geldik uzandım içimde dans ediyor resmen tuhaf şekilde hiç durmuyor
Herhangi bir riskim yok çok şükür kontrolüm de 2 hafta sonra
Daha önce görmüştüm yalancı sancı diye ama bu şekilde yaşayan var mı. En son bebeğimin kafası aşağıdaydı normal pozisyondaydı
Acımıyor ama acıyor gibi arada bağırtıyor beni kurtlu kızım🥲