Zeynoahm 35+3 haftalık hamileyim. Hem sağ hem sol belim ağrıyor. Bu durumu yaşayan var mı bu normal bir durum mu yoksa korkmalı mıyım?
Ftmnraks1 Zeynoahm benimde bel ağrılarım oluyor işim gereği sürekli oturuyorum ben ona bağlıyorum bakalım haftaya kontrolümüz var soracağım doktoruma.
tanritanir Normalmiş benimde sağ tarafım ağrıyordu hatta bacağımın üstüne basamicak hale geldim magnezyum kullan dedi doktor bı tık iyi geldi
Gdenizgs @Zeynoahm ewet magnezyum ilaç değil zaten takviye o yüzden sıkıntı olmaz ama yakın zamnda kontrole gidecekseniz tekrar içinizin rahat etmesi açısından sorabilirsiniz