Aysemhmt Seyoo normal cnm bnm 17 hafta olacak hala ara ara ağrı oluyor hele hapşırınca falan resmen nefesim kesiliyor kasık ağrısından
mucizeeemmm Seyoo ahhh bende aynı durumdayım sol kasık ağrım var oturup kalkamıyorum bile ağrıdan ağzım açık kalıyor oturduğum zaman acısı gidiyor ama ayakta yürümeye çalışsam sanki bıçak saplanıyor gibi sol tarafa bilmiyorum normal mi