kakaolukekk 37+2 de 2543 gram sezeryan ile doğurdum. Benimkide iki hafta gerideydi karın çevresi. Kendi sancım nişanım geldi öyle gittim sonra kakasını yapınca aldılar beni sezeryana apar topar. Doktorum normal deneyelim istiyordu aslında. Yani engel değildi kilosu normale.
Bu arada bebeğim ne küvöze girdi, ne sarılık oldu. Çok güzel toparlandı hatta akranlarını geçti. Hiç stres yapma canım. Sağlıkla kavuş.