betul_yilmazz Blue9817 ben b Oyattım 36. Haftadayım ama diplerine boya yaptırmadım ombre yaptırdım bişey olmaz diplerine uygulatmazsan dedi doktorum
nmteygt Blue9817 valla benim diplerde full beyaz ve saçlarım siyahtı çok kötü bi görüntü var napacam bilmiyorum. Bu hafta üç ay bitecek inş İlk gittiğim dr boyat demişti bu dr hayır diyor çok sıkıntılı bi süreç
betul_yilmazz Blue9817 hmmm kaç haftalıksınız bence ilk üç aydaysanız yaptırmayın 8. Aydan sonra tamamen ciğer gelişimi tamamlanıyormuş bebeklerin bende ona güvenerek bekledim 36. Haftayı:)
Allahkahretmesin1 Blue9817 kuaförün dediğine güvenmiyorum diyorsun da kuaförler bu işi para için yapıyor sonuçta aldığı paraya bakıp da yanlış bilgilendirmek yerine hepsinde kimyasal olduğunu söylüyor çoğu
Blue9817 Allahkahretmesin1 Bizim burdakilerin bir çok arkadaşıma zararı dokundu o yüzden dedim ben güvenmiyorum diye yoksa evet söylüyorlar kimyasal olduğunu bazıları yanlış bilgi de veriyo