4 gündür geçmeyen bi rahim ağrım var. Her kalktigim yerden canımdan çan gidiyor sanki. Bugün hast. Gittim. Ebe alttan muayene etti. Bebegin başı yerleştiği için baskı yapıyor dedi. Doktorum salı günü yanına uğramamı söledi. Salı gideceğim ama herhangi bi yatış vs olurmu. Başına böle.bisi gelen varmı