Dilefruz bende zararlı diye biliyordum ama kulaktan dolma olarak o yüzden sordum sistem evet kötü çok pahalı olmasından kaynaklı ama şu bir gerçek çok güzel ilgileniliyor doktorun ayağına gitmiyorsun özel oda da doktor sana geliyor bilgi konusunda da tabiki bizim Türk doktorlarında çok bilgili kişiler var burada öyle ama burada eğitim farklı olduğu için daha zor doktor olmak o yüzden bilgi konusunda bir tık daha iyi olduklarını düşünüyorum. İlgi alaka konusunda 10 numaralar amniyosentez yaptırdım yapan uzman doktor akşam 9 da arayıp sonuç söyledi artık endişelenmeyin diye 😊😊😊