strong_mom kadr3 doktoruna söyle krem felan yazar, bende de kaşıntı oluyordu, sivilce izleri çıkıyordu, söyledim dr’a krem yazdı,kasindikca sürüyorum geçiyor
Gizem-ayldz2002 kadr3 krem falan da kullandım ama fayda etmedi galiba 😁doktorum genetik olabileceğini söyledi annenizin karnı çatladıysa sizinki de çatlayabilie dedi 🥹
Blm26 Benimde aşırı kaşınıyor 28 +4 deyim eczaneden bepanthol krem aldım o biraz işe yaradı. Henüz bir catlaklik yok.