mamacita_ ben 40 haftalıkken sezeryan diye gittim kontrolde 2 cm açıklık vardı deneyelim normali dedi doktor ce yumuşatıcı yerlestirdi rahim agzına. Ben de öeryem ana otu suyu attırdım zaten heöen açılmış o da derken 2 saat sınra 6 cm açıklık oldu nişan gelmedi ama ebe alt muayene ederken suyumu yanlışlıkla patladı sonrası çok hızlı ilerledi zaten ama baya can acıtan kısım. Hiç yatmadım nst bağlaymadım suni almadım. Sıfor sancıyla gittim toplamda 6 saatte doğurdulam dikiş atma kısmı hoiuma gitmedi ama 😒😒