Nurrr_33 bence gerek yok kendinde hatira cekebiliyorsun sonuçta çok uçuk rakamlar diyorlar ben bebegim 1 yaşına gelince çektirecem en azından çocuğuma hatıra kalır bebeklik. Hamile çekimi çok gereksiz bana göre boşa masraf aynı şeyi bende telefonumdan hallediyorum