Benim de vardı o haftalarda peynir yoğurt ve sütten uzak durunca rahatladım. Peynir olarak sadece kaşar peyniri tükettim. Diyetisyen arkadaşımin önerisiydi. genel anlamda biraz kuru beslendim ama bol su içerek telafi ettim çok şükür geçti o dönemler..