Sezaryenden kaç ay ya da yıl sonra normal doğum yaptınız. Sezaryen doğum yapalı 14 ay oldu gebe olduğumu öğrendim ve henüz bet bir gebelik değil ancak merak ediyorum eğer sağlıklı bir şekilde ilerlerse 20 ay olacak sezaryenle arasında siz bu aralıkta normal doğum yaptınız mı?