Tugce_d normal doğum yanlısı biri olarak tansiyonum yüzünden doktorum bebeği 38.haftada almak istemesiyle mecburi sezaryen oldum. Normal doğum çok istiyordum o ameliyat ağrısını çekmemek için. Fakat doğumdan 6 saat sonra ilk kalkarken ağrı oluyor hastanede ağrı kesici verirlerken bol bol yürüyüş yaptığınız zaman sizi zorlamıyor bir süre sonra. Zorunlu olarak sadece o 6 saat yattım. Onun dışında hastanede bebeğimin herşeyiyle kendim ilgilendim. Normalde sezaryen olunca 2 gece kalınıyor hastanede. Ama doktorum iyi olduğumu fiti fiti gezdiğimi görünce taburcu etti mesela. Sürekli yatıp kalırsan o ağrı da üstünde kalıyor. Bol bol yürüyüş şart.