Iyi geceler kızlar bugün bebeğim kendini çok kastı belim çok ağrıyor hala bacaklarıma vuruyor resmen yürümekte zorluk yaşıyorum. Acile gittim açıklık yok dedi zaten dogumum sezeryan olacak . 36 hafta 3 günlüğüm kendi doktorum cuma günü çağırmıştı beni ama bu doktor 38 hafta olarak ölçümleri gösteriyor ben sana yatış öneririm dedi. Kendi doktoruma yarın mı gitsem cumayı beklesem mi kafam çok karışık?