rfzsB Kızlar sabah açık kahvemsi idrarla bir akıntı oldu,şimdi de koyu kıvamda akıntım oluyor nişan olabilir mi,nisansa ne kadar süre bekleyebiliriz hastaneye yarın gidicez,bu arada 42.haftamıza girdik,
deletedmom351 rfzsB Nişan büyük ihtimal bekle henüz erken suyun gelir ağrın olur o zaman gidersin bence yine gitmek istiyorsan git tabii için rahatlasın
rfzsB merHaticeaglayan ya doktor yarın gel dedi,şu an sancim falan da yok gitmedim,kızımda hareket ediyo,aksi bir durum olur mu ki acaba
deletedmom351 rfzsB Nişan geldiği zaman hemen doğum başlamaz genelde nişanı gelip 1 hafta bekleyen var önemli olan suyun ve ağrının gelmesi tabii bebeğin hareketlerinde azalma görürseniz de hemen gidin onun harici bekleyebilirsiniz