esnyz14 Gizzz1 Seda Altın çatlak önleyici bakım kremini kullanıyorum. Memnunum güzel nemlendiriyor. 20 haftalığız ama çatlamadım daha. Bir de bio oil alıp dönüşümlü kullanmayı düşünüyorum