Nergiz1 Hamişler sizler neler yaşıyorsunuz? Çok hareketli ve bazen toplanıyor o kadar farklı ki bu duygu.Birde acıkıyorum gebelik şekerim olduğu için yetmiyor yediklerim😀 Bazen batmalar oluyor geçiyor.Erkek bebek benimki💙🧿