BuseBasderici ben sağlık ocağında yaptırdığım gebelik testinde düşük çıktı su an 28 haftalik hamileyim her ay endekrinoloji bölümüne gidiyorym tahlil yaptırıyorum ve iki tane ilac verdi doktor. O ilaclarla belli bir degerde tutmak icin. Doktor emzirme doneminde de kullanabilecegimi söyledi çünkü hamilelikten once boyle bir sıkıntım yoktu hamilelikte çıkabiliyormus. Ultrasonla da bakıldı vir sıkıntı çıkmadı sende de bir sey olmaz insallah