nur34_ daha 11 aylık bebegim var aslında o kadar dikkat ettik doğum kontrol kullandım ona rağmen kaldım. İlk gebeligimde gebelik psikolojisi lohusa psikolojisi yok 3 aylık bebeğimi bırakıp ise gtme derdi mahvoldum annemle eşimin arası bozuldu tövbe yarabbim nerden doğurdum bu çocuğu dedim allahimin gücüne gtmesin kaynanamın psikolojik baskısı üstüme üstüme oynayıp ben masumum söyleyim böyleyim diye duygusala bağlaması ağlaması vs çok yıprandım ya tekrar aynı hamilelik aynı bulantı aynı ağırlık çalışıyorum onun ağırlığı kızım çok küçük yeni yeni yuruyo hem hamilelik hem iş hem kızımla ilgilenmeye çalış hem ev topla yemek yetiştir mahvoldum 😔 toparlayamiyorum kendimi