Kızlar selam.
37+2 haftalık hamileyim ara ara ishal durumu yaşıyorum vajinaya fazlasıyla ağrı ve baskı var adet olacakmış gibi kasıklarda sancı oluyor karnımda düşmüş durumda şuanlık herşey normal doğumu gösteriyor çarşamba günü kontrolüm var sizce doğum belirtisi mi bunlar?