beyzacoskun maşallah en güzel hamilelik 😁 benim de ilk hamileliğimde öyleydi bulantı koku hassasiyeti sancı hiç bir olumsuz belirti yaşamadım hamile değil gibiydim iştahım açılmıştı baya tek sıkıntı oydu çok kilo aldım 😅 doğumumda çok rahat kolay oldu çok şükür hiç bir sıkıntı yaşamadık ne hamilelikte ne doğum sonrasında. Şimdi 2.ye hamileyim biraz bulantılarım var kusamıyorum koku hassasiyeti çok var