Habibe-78 Selamlar herkese detaylı ultrason kaçıncı haftaya kadr yapılıyo sizler kaçıncı hafta yaptırdınız ???
Mervvvever Habibe-78 Perşembe günü gittim 19+3 de kalbinin pozisyondan göremedik 3 hafta sonra tekrar gidicem
Moruk07 17 nisan gün aldım 21. Haftada gitmiş olacağım ideal dendi 20 24 arası genelde ideal haftalar
Nihon 22.haftada yapıldı ve baya gelişmişti çok iyi göründü her şeyi. 22-23 haftalar daha ideal bence de