Lfdmrc bence bu kişiden kişeye değişir bende aşırı kasılma problemi var bu yüzden çok zor oldu elimde olmadan kendimi kastığım için ebe bakmakta zorlandı iki parmakla bakıyorlar bakması zor oldu iki kez denedi . Siz rahat biri iseniz yada böyle problemleriniz yoksa rahat geçer diye düşünüyorum herkesin yapısı farklı o yüzden benim kötü geçti desem bile referans olarak beni almayın gayet rahat olun sizin yapınıza bağlı bir şey