Gurbetgelini26 39+1 günlük olduk bugün nişan gelmesi gibi geldi sizlerde de olmuş muydu olduysa doğumunuz ne kadar sürede gerçekleşti acaba
Teslimeesma Gurbetgelini26 benimde 39+1 de nişanın geldi çok az pembemsi 39+5 de doğumum oldu ve sancılarım başladığında daha çok kahverengi leke geldi zaten o gün de doğum yaptım 🤗
Gurbetgelini26 Teslimeesma yaa 🥹 heyecanlandım bende , daha sancı falan yok ama bakalım hayırlısıyla gelsin inşallah 🙏
tanritanir Merve0227 ayy Allah yardımcın olsun evindeysen sıcak duşun altına gir acilman kolaylaşır sancılarınada iyi gelir
Gurbetgelini26 Nerican hafif pembemsi jel gibi bi akıntı geldi doktoruma sordum internetten de baktım nişan diyorlarmış doğum başlamış ama bazen bi kaç saat bazen bi kaç gün sonra olabiliyormuş bekliyoruz 🤷🏼♀️🙏