Diyetisyen eşliğinde devam ediyorum ona göre besleniyorum vitaminde kullanıyorum yine de hepsi düşük geliyor artık yani ilerleyen süreçte sadece yediklerinden alamayabiliyorsun maalesef eğer kullanmayacaksanız vitamin düzenli tahlillerinizi yaptırın bir anda düşüyor değerler ☺️