Sulezeynep 33. Haftanın içindeyim bende. En son 32+2 de gitmiştim doktora, 2700 gramdı. İri bir bebek olacak dedi doktorum. Pozisyonda almıştı, zaten karnım da aşağıya düştü. Hepimiz sağlıkla alalım kucaklarımıza inşallah, çok az kaldı artık🥰 Ben nisan sonu, mayıs başı doğurayım sağlıkla diye dua ediyorum, çünkü çok zorlanıyorum artık 🤭