Ozgenur445 merhaba canım benim. Benim de kese etrafı kanamam vardı ve 6.haftamdan 19.haftama kadar düşük tehlikem vardı. İlişki yasaklandı,progestan ve düşük iğnesi kullandım. Geçtiğimiz perşembe doktorum kanama alanının tamamen bittiğini ve riskim kalmadığını ama ilişkiye girersem biraz dikkatli davranmamı istedi eğer kahve leke gelirse korkmamamı söyledi. Perşembe akşamı ve dün eşimle ilişkiye girdik ve çok şükür ne kanamam ne de lekelenmem oldu. Ama tabii çok dikkatli davrandık.