Ya arkadaşlar bugün şöyle birşey farkettim ve korktum açıkçası ama normal midir belki de normaldir bilmiyorum sizden de desteğinizi rica edicem , alaturka tuvalette büyük tuvaletimi yaptıktan sonra affedersiniz hani oramı yıkarken farkettim rahim bölgemde özel bölgemde yani böyle şişlik var iki taraftada yani dudak bölgesinin iki yan taraflarında bilmiyorum anlatabildim mi acaba ( bu arada açık açık yazdım ama kusura bakmayın ) , hamilelikte böyle şişiyormu orası şiş gibi sanki bişey varmış gibi 26 haftalık hamileyim yani çok aşırı tedirgin oldum ama diyorum belki de normal bişeydir bilen ya da yalayan var mıdır