Esrakckaa Kizlar simdi tuvaletten ciktim, afederseniz bi baktim sari vs az bir cizgi yada 2 cizgi kan vardi… ve sabah beyaz akinti vardi boyle beyqz beyaz… sizde hic oldu mu ?
Esrakckaa Tbsra95 bat 14 canim Ama marta 22-25 boyle akintili kan geldi, ve sonra adet olmadim acaba kan yerlesme mi oldu bilmiyorum
Esrakckaa Dun test yaptim negativ ve bat 14 adetim olacakmis… bakalim 22-25 marta sanki kan yerlesme oldu, ve bilmiyorum daha adet olmadin hayirlisi Rabbim inshallah elbet nasip eder
Tbsra95 Esrakckaa canım birincisi gebelik mi bilemedim ama normal olmayan bir play olmus normal gelmedi doktora rutin kontrol e gitmeni önerrrim Allah gönlüne göre versin