Qnl Yaşayan var mı ve tırnak kırılması maalesef kafamda saç kalmadı :( hayatında ilk kez tırnaklarım kırılıyor
beyzzsenturkk Qnl avuc avuc sacım dökülüyor tokamı her cıkarısımda her taradıgımda her gün her saat ev süpürüyorum maalesef yakında kel kalıcak gibi hissediyorum 3 ay oldu
gmzhrn Qnl mal3sef 3. aydan sonra acayip bir saç dökülmesi başlıyor ve hicbisey çare olmamisi bnde. daha sonra azalıyor ama vitaminler le destek verebilirsin
cevriye35_ Qnl Çaresi olduğunu sanmiyorum benimde dogumdan sonra baya dokuldu zamanla azaldi tekrar hamile kaldim durdu dokulmem 😂
Teslimeesma Qnl yemin ederim evi süpürüyorum bir top saç topluyorum ,sabah öğlen akşam heryer saç deli olacağım az kaldı kafamı sıfıra vuracağım bu kadar saç dökülüyor nasıl kel kalmıyorum hayret ediyorum 😱🙄
Qnl beyzzsenturkk benim de 3 ay oldu ya :( çok gür saçlarım vardı bi tokayı 2 kere çevirebilirsin toplarken şuan 4-5 kere doluyorum tokayı :( hiç kalmadı benim
Qnl gmzhrn ya normal de yağ bakımı fln yapardım şuan deprem den korkumdan yağ fln da süremiyorum ne vitamini kullanmalıyım ki saç a Sürmelik vitamin desteği diyorsanız deprem e yakalanırım diye hiç bişi sürüp de bekletemiyoejm :(
Qnl cevriye35_ ya benim 2. Hamileliğimde bu ama ilkinde hiç böyle bişi ol almıştı ondan şaşırdım avuç avuç dökülüyor kestim de bi işr yatamıyor kesmek daha beter pskolojim bozuldu kısa az saçlarla
Qnl Teslimeesma walla ben kesiyorum ama o da çare değil sanırım anlamadım ne yapmak gerek benim hamilelikte de anormal döküldü çok azalmıştı doğumdan sonra kel kalmama ramak kaldı
gmzhrn Qnl yag vs değil canm bebek emiyor sonuçta ve takviye gerekiyir doktora gidip mutlaka değerlerine baktırmak ona gire ekstra bisey . Deprem.malesef hepimizi mahvetti maddi manevi . Rabbım boran önce toparlanmayi nasip etsin.
cevriye35_ Qnl Durum o kadar vahimse acaba bi doktora mı sorsan belki bi vitamin bisey eksikliği vardır bi baktır istersen
Qnl gmzhrn maalesef emziremiiyorum ondan değildir ilk deprem de tutabildim sütümü ama 2. Deprem de tek başımayfım o korkuyla kesildi Doğru diyorsunuz haftaya bi kan versem iyi olucak troid de de dökülüyormuş sanırım y