gorkioztr Merhaba herkese. Öncelikle yeni gebeyim 5w5d. Bugün inanılmaz öksürük, vücut eklem ağrısı ve baş ağrım var. Ne yapacağımı bilmiyorum sadece uyuyorum ve su içiyorum. Eklemlerim sızlıyor. Korkuyorum da 😭😭 Ne yapabilirim? Ne önerirsiniz?
yesillimonn gorkioztr Çok geçmiş olsun cnm bende öyleydim evde atlatmaya çalıştım 2 hafta boyunca en son hastanelik oldum crp baya yüksek çıktı hastane de yattım eger çok kötüysen bence doktora git ilerlemeden.
gorkioztr yesillimonn hastanede çalışıyorum bende 2-3 güne düzelmezsem doktora gideceğim🥺 bugün böyle oldum ama inanılmaz bi vücut ağrısı