Merhaba benim de detaylıda çıktı maalesef ama çok yükselmedi bir ay içinde 9.6 dan, 12ye kadar çıktı sonra düştü. İnşallah tekrar yükselmez. Erkek bebeklerde olabiliyormuş ama sebep söylemediler genetik test yaptırmadım. Down olabilme ihtimali yükselyor demişti doktorum bu durumda. Doğunca göreceğiz artık. İnşallah yükselmez. Sizinki kaç ve kaç haftada ne kadar yükseldi?önemli olan bu sanırım. Benim perinatologum 17leri geçerse ciddi hasar bırakır dedi. 12lerde de öğrenme güçlüğü vs yaşayabilir ya da yaşamaz dedi doğmadan bilinemez, Allah evlatlarımızla imtihan etmesin.