ayseaaksoy Evinliya şiddetli bel ağrısıyla doktora gittim 3 gün yataktan kalkamadım, doktora gittiğimde kan testi istedi ve gebeymişim 4 haftalık :)🫠🥰🫶🏻
Seraps-07 Evinliya uykuyu çok seven biri değilim çok uyumaya başladığım için test yapmıştım o şekilde öğrendim 6 haftalıktı
Gamzealptkn Adetme 8 gn var çok kask ağrm yüzmde sivilcelenme be çok uyku uyuma vardı gittm kan verdm bugn 7.2 geldi
Evinliya Gamzealptkn ya benimde 7 gün var aşırı bel kaşık ağrısı var uyku hali sık idrara çıkma yarın Kadın doğuma randevu aldım acaba gitsem benimde çıkar mı 🥹 hayırlı olsun canım şeninde var 5 in üzeri gebelik sağlıkla kucağına al 💕🌸😘
Gamzealptkn Evinliya Evinliya aminnn ama kan verdktem 45 dk snra pembe leke geldi şimdi kahverengi olark devam ediyor Allah isteyen herkese versn kmsenin kucağı boş kalmasın 🙏
Gamzealptkn Evinliya bnce bi kan testi ver ama düşük gelirse benm gibi muallakta kalıyo insan acaba kimyasal falan mı diye aslında adetin gecikmesni beklemek en iyisi 🌸
Busrata33 Evinliya oğlumu aşırı mide bulantısıyla adet gecikmesinin 4.günü öğrendim 3haftalikti ,2.bebeğimi adetimin 2gün gecikmesi ve kramplarla öğrendim 4haftalıktı öğrendiğimde.